Maailman hauskin cardiotreeni!

img_4945

img_4949

img_4946

Tänään sen löysin! Nimittäin oikeasti mukavan ja mieluisan sekä samalla myös haastavan aerobisen treenimuodon: trampoliini-tunti!

Tänään siis marssin aamulla klo 09 Esportille täysin avoimin mielin tietämättä mitä seuraava treeni tuo tullessaan. Onneksi menin, ja raahasin vielä Nikonkin mukaani, nimittäin tässä on se lisä mitä kaipaan tällä hetkellä treeniohjelmaani. Kaipaan kovaa aerobista, HIIT-tyyppistä treeniä, jossa voin haastaa itseni ja kehittyä kerta toisensa jälkeen. Ja myöskin treeniä, jossa voin laittaa aivot narikkaan ja antaa vaan palaa TÄYSIÄ!

Olen testaillut paljon erilaisia aerobisia treenimuotoja, mutta jokin tässä trampoliinihyppelyssä oli tosi koukuttavaa. Liikkeet oli yksinkertaisia ja tunnissa oli selkeä ja itselleni mieluinen jako; alkulämmittelyt-työosuudet-lihaskuntotreeni-venyttelyt. Mikään osuus ei tuntunut pitkästyttävältä ja pakaran sekä jalkojen lihaskunto-osuus oli mukavan tehokas loppuun, kun jalkoja oltiin väsytetty jo  noin 40minuuttia hyppimällä. Myöskin vatsalihasten oma pikkutreeni lopussa tuntui tehokkaalta. Vedin salin puolella lopuksi vielä oman selkätreenini ja olin extra energinen tramppa-hyppelyn jälkeen!

Suosittelenkin tätä kaikille, jotka kaipaatte kunnon aerobista treeniä ja joita se juoksumatto alkaa puuduttaa. Ja voin kertoa, trampoliinilla 45minuuttia ei tunnu yhtä pitkältä kuin crosstrainerilla! 😀 Omille valmennettavilleni suosittelen tätä myös lämpimästi, korvaamaan esimerkiksi jonkun viikon kovemmista aerobisista treeneistä.

Lopuksi meitä hemmoteltiin vielä palauttavilla PUUROLAn tuorepuuroilla ja smoothieilla. Siis NAM. Menee jälkiruuasta maunsa puolesta, mutta on superterveellinen ja puhdas välipala.

img_4947

img_4948

Eikun kaikki hyppimään!

<3

-Sofia

 

Kommentit

kommenttia